15.8. soutěska Kitzlochklamm a na Karabachalm

ZPĚT

Po propršené noci a možnosti přeháněk pro gasteinské údolí volíme pro dnešní den výlet do soutěsky Kitzlochklamm u obce Taxenbach. U vstupu do soutěsky jsme docela brzo a tak si užíváme průchod soutěskou téměř bez lidí. Stoupáme po dřevěných lávkách a snažíme se vypozorovat kudy ve skalách vede ferrata. Procházíme vytesaným tunelem a dál zase po lávkách až na konec soutěsky. Cestou zpátky navštívíme slepou štolu a sestupujeme ne po schodech, ale stezkou k tomu určenou.  Příští navštěva soutěsky musí proběhnout ferratově! Když se objevíme na parkovišti je krásně slunečno a tak poslední den platnosti Salzburg karty musíme využít ještě nějakou lanovku. Nejprve jedeme do Dienten am Hochkönig, ale lanovka na Bürglalm ani Gabühl nejede, protože je svátek. Když už jsme takhle daleko zkoušíme to v Mühlbachu, kde mají otevřeno a lanovkou jedeme na Karabachalm 1564m. Od horní stanice jdeme na vrchol Schneebergu 1921m odkud je nádherný výhled na masiv Hochkönigu v pohoří Kalkhochalpen. Po sestupu si děcka hrajou na vodním hřišti u restaurace na Karabachalmu.