Port Pollença a Palma de Mallorca

Budíček v 6:00 balíme věci, spácháme jen hygienu. Nasnídat se chceme až na pláži v Port Pollençe. Na zastávku Pollença Poligon Industrial to máme asi 20min. Autobus do Port Pollença nám jede v 7:10.

ráno na Puig de Santuïri (141 m)
čekáme na autobus 301 do Port Pollença

V Port Pollençe jsme o půl sedmé všude je ještě klid. Procházíme městem a na pláži snídáme.

Je trochu pod mrakem a není moc teplo, ale to nás od vykoupání v moři neodradí. U záchodu najdeme tekoucí studenou sprchu, takže se na cestu domů můžeme náležitě zkulturnit.

V 10:15 nám odjíždí autobus a v 11:40 jsme na nádraží v Palmě.(Port Pollença – Palma 2osoby za 15,55EUR cca 390Kč) Letadlo nám letí v 17:00 a tak máme asi 2,5h na procházku do centra a ke katedrále.

Po 14h se vracíme k autobusáku Estació Intermodal a autobusem A1 (5EUR osoba) jedeme na letiště.

Ve Vídni jsme po půl sedmé a nezbývá už jen vyzvednout batohy a vlakem(2×1,9EUR) se dostat pro auto do Schwechatu. Doma jsme šťastně něco po půlnoci. 🙂